49ers vs. Ravens Week 13 Highlights | NFL 2019

1 Dez 2019
2 538 078 Aufrufe

The San Francisco 49ers take on the Baltimore Ravens during Week 13 of the 2019 NFL season.
Subscribe to NFL: j.mp/1L0bVBu
Check out our other channels:
NFL Vault dekeys.net/user-nflvault
NFL Network dekeys.net/user-nflnetwork
NFL Films dekeys.net/user-nflfilms
NFL Rush dekeys.net/user-nflrush
NFL Play Football dekeys.net/user-playfootball
NFL Podcasts dekeys.net/user-nflpodcasts
#NFL #49ers #Ravens

KOMMENTARE
  • 6:20 now that was a flag right there big time not hating but you know it's true also and I'm a Ravens fan but if they did that to the 9ners I would say the same I have respect for the 9ners

    Raymond AlvarezRaymond AlvarezVor 2 Stunden
  • 5:44 that was not a flag he didn't even have his arms or hands around him or him that's an incomplete pass

    Raymond AlvarezRaymond AlvarezVor 2 Stunden
  • Nice a snow game, this was a good game!

    patrick kellypatrick kellyVor 3 Stunden
  • Jackson keep running like that he gonna get hurt

    Howard WoodsHoward WoodsVor 4 Stunden
  • Ravens are the new Patriots of the AFC

    Zachary AustinZachary AustinVor 4 Stunden
  • If the 49ers ran or punted away on that 4th and 1 it might of been a different ending

    VidowMakaerVidowMakaerVor 4 Stunden
  • Say what you want about the Niners, but they're legitimately a good team. Many people would point out their schedule to say that they're not, but they've played two really good teams and took both of them down to the wire. In the five games prior to the Niners' game, the Ravens have beat their opponents by an average of 28 points. They're not just beating teams. They're rolling over them with ease. The Niners went into Baltimore and gave them a hell of a fight. If Gould makes that field goal, who knows what would have happened.

    Shakester71Shakester71Vor 5 Stunden
  • For real san Francisco needs another qb

    Joe KodiJoe KodiVor 6 Stunden
  • Reminds me of the Rams Vs Chiefs game last year.

    Cristian GCristian GVor 6 Stunden
  • I'm a Ravens fan but tbh they need to work on their safeties and cbs if they want to win SB

    Mikołaj JarząbkiewiczMikołaj JarząbkiewiczVor 7 Stunden
    • Wtf dont let that stupid little kid think he is good step up your game 49rs.

      Ptao TomPtao TomVor 6 Stunden
  • This was the best game of the season for me, and also the toughest to watch since the niners are my all time fav team, but Jackson is my current fav player to root for/watch.

    blacc beardblacc beardVor 8 Stunden
  • I feel like the way Lamar is faking or handing off to his RB is ridiculously deceptive. How many times did he run it through after completely selling the dummy to the Offense. Very exciting player

    jonahh619jonahh619Vor 8 Stunden
  • I wanna see these teams in "dry" conditions

    R.W. SkinnerR.W. SkinnerVor 8 Stunden
  • My BOI CHUCK GOT OFF!!!!!!!

    Roy StewartRoy StewartVor 9 Stunden
  • Everyone remember now they have lost two time because of their kicker missing

    Puppet loverPuppet loverVor 11 Stunden
  • Lamar Jackson this Lamar Jackson that man he’s a ball hog yeah they win games but it’s kinda annoying to hear his name almost every offensive play

    Dalton SmithDalton SmithVor 11 Stunden
  • are you in a bad mood? Are you looking for a fun video? Then you can visit my channel! :)

    FUNNY DAYSFUNNY DAYSVor 13 Stunden
  • Jackson scrambling is a cheat code.

    Syntax LogicSyntax LogicVor 13 Stunden
    • Isn’t it ironic how we beat the 49ers by kicking at the 49 yard line

      Puppet loverPuppet loverVor 11 Stunden
  • What A GAAME!!!!

    BangBangBangBangVor 14 Stunden
  • 49ers wheels will start to fall off.. They will fall to 5th going into the playoffs.

    RichardRichardVor 19 Stunden
  • Lamar Jackson is playing with a chip on his shoulder for being the last player to be drafted in he first round

    Amde MesfinAmde MesfinVor 19 Stunden
  • Marcus Peters being burnt toast as always. How tf you not gonna tackle him!

    Isaias Lopez-TadeoIsaias Lopez-TadeoVor 19 Stunden
  • Do you realize that marquise brown is the cousin of Antonio brown

    Alfie The doggoAlfie The doggoVor 20 Stunden
  • Can't wait til Jackson tears his ACL

    Keyan RitzKeyan RitzVor 20 Stunden
    • pink pale Neanderthal struggle genes cave dweller Eurasian alert

      Mr. DevonMr. DevonVor 3 Stunden
    • Niners are still the best 10-2 team in the NFL. They lost both by a last-second field goal to teams that are also 10-2. That's insane.

      CassieCassieVor 19 Stunden
  • Wtf dont let that stupid little kid think he is good step up your game 49rs.

    Nathaniel MorrisNathaniel MorrisVor 20 Stunden
    • Dont like the guy its like he is trying to show up Patrick from the chiefs.

      Nathaniel MorrisNathaniel MorrisVor 12 Stunden
    • compromised he couldn't match it with his passing. Every play seems like Jackson wants all the glory. I'd be irritated if I was on his offense.

      CassieCassieVor 19 Stunden
  • This was a heavyweight championship fight as Mark Ingram predicted it would be

    Christopher ClarkChristopher ClarkVor 20 Stunden
  • Lamar Jackson=Michael Vick 2.0

    2 This Day!!2 This Day!!Vor 21 Stunde
  • Reeves is scared to tackle.

    Gavin MoweryGavin MoweryVor 21 Stunde
  • Now is 🇺🇸 true game from God

    H TynkH TynkVor 22 Stunden
  • I love how there is ravens fans out here trying to pretend like the 49ers are bad because the ravens beat them I'm a ravens fan and I disagree with that I just say the 49ers are really good were just godly

    ElliottProElliottProVor 23 Stunden
  • seth roberts just left the raiders for a play off run tbh

    Danny MarroquinDanny MarroquinVor Tag
  • richard sherman the try hard

    Danny MarroquinDanny MarroquinVor Tag
  • Isn’t it ironic how we beat the 49ers by kicking at the 49 yard line

    AdamRedFireAdamRedFireVor Tag
  • idk how they do it, but jimmy is the worst in the league. its like watching one kid play football with a super bowl caliber team lmao

    Auntie VenimAuntie VenimVor Tag
    • It is what it is as a Ravens fan, we are not the best team in the NFL!

      Deep hugDeep hugVor Tag
  • Super Bowl preview

    Mario GarciaMario GarciaVor Tag
    • Ravens ain't gonna be there.

      thenewestdude 2020thenewestdude 2020Vor 18 Stunden
  • Chase Daniels is better than Jackson

    Mason JMason JVor Tag
    • Chase Daniels sucks and this is just one of Lamar Jackson's worst games.

      Brent MoretzBrent MoretzVor 6 Stunden
    • Justin Tucker can make a damn difference, can't he

      Deep hugDeep hugVor Tag
  • Imagine breida with that 23mph speed

    Sergio BejarSergio BejarVor Tag
  • 49ers: how did we not see that sneak? LJ: I’m a magician

    hen kohen koVor Tag
  • Wont hate on Jackson. I just think he runs too much. He's a QB. But his passing could improve alot. Cam Newton was a good runner too and when his run game was compromised he couldn't match it with his passing. Every play seems like Jackson wants all the glory. I'd be irritated if I was on his offense.

    Div7ine HeiritageDiv7ine HeiritageVor Tag
  • Niners are still the best 10-2 team in the NFL. They lost both by a last-second field goal to teams that are also 10-2. That's insane.

    Sean MorrisSean MorrisVor Tag
    • Nope. Seattle Baby

      Niqui HNiqui HVor Tag
    • I really hope this is the matchup in the Super Bowl

      hen kohen koVor Tag
DEkeys